В Запорожье Народная рада объявила ультиматум Порошенко

Ткаченко Олег

Одна из Народных Рад в Запорожье объявила ультиматум Президенту Порошенко. Об этом пресс-служба НР Запорожья сообщила 27 сентября ]]>"ZаБору"]]> и даже прислала текст своего ультиматума.

Напомним, что в Запорожье функционирует две Народных рады, одну из которых возглавляет Василий Душный, вторую - Олег Ткаченко. Первая собирается в выходные перед облгосадминистрацией, вторая пока неизвестно, где собирается.

И вот, ультиматум с обвинениями Порошенко объявляет именно вторая Рада. Она обвиняет его чуть ли не вовсех смертных грехах и называет его правление "режимом".

Итак, собственно текст заявления.

Заява-ультиматум

Народна Рада м. Запоріжжя та Запорізької області – це постійно діючий з 23.02.2014 року колегіальний орган, що створений запорізькою територіальною громадою для забезпечення, зокрема, участі громадян у керуванні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади й врахування громадської думки під час формування та здійснення державної політики.

Здійснюючи свій обов’язок перед територіальною громадою, Народна рада м. Запоріжжя й Запорізької області, підбиваючи підсумки безпорадної діяльності чинного антиукраїнського режиму, змушена заявити:

1. Абсолютним досягненням української влади стало те, що за 23 роки чинний режим став цілковито незалежним від Українського народу! Нас позбавлено можливості впливати на владу, внаслідок чого Український народ цілковито усунено від процесу керування державою.
Доки влада не сприйме того факту, що народ України мусить мати механізм усунення з будь-якої посади будь-якого державного службовця, ця влада сприйматиметься суспільством лише як ненависний антиукраїнський окупантський режим.

2. Порошенко став президентом України лише завдяки маніпуляціям свідомості виборців шляхом оприлюднення рейтингів з істотно завищеними показниками підтримки себе й заниженими – у опонентів, нагнітаючи ілюзію про неминучість й наголошуючи на необхідності своєї перемоги ніби героя-рятівника. Тому, почавши з брехні, уся діяльність Порошенка на посаді президента України побудована на:

а) утаємничуванні відомостей як про справжній стан речей, так й засади своєї антиукраїнської внутрішньої та зовнішньої політики;

б) продовженні ганебної практики геть усіх попередників виконувати волю Кремля, спрямовану винятково на перетворення України на Малоросію.

Так, першим кроком став проект змін до Конституції України № 4178а від 26.06.2014, внесений Порошенком до Верховної Ради. Той законопроект був прихованим прагненням кланово-олігархічної системи повернути Україну до складу Російської імперії й унеможливити існування Незалежної Соборної України. Здійснивши аналіз того законопроекту, національно свідомі патріотичні сили України забили на сполох. Зокрема, Народна Рада м. Запоріжжя та Запорізької області оприлюднила відкрите звернення до чинного режиму, де наголошувала, що поспіх в ухваленні, утаємничування змісту й незалучення суспільства до широкого обговорення запропонованих конституційних змін, спрямовані на:

а) усунення народу України від процесу контролю за діями влади й керування державою в цілому;

б) позбавлення громадян права на захист своїх прав і свобод, а також права власності на природні ресурси України;

в) нищення української нації й держави в цілому внаслідок прихованої федералізації й надання особливого статусу мові окупанта,

свідчать про прагнення олігархічного клану Порошенків на власний розсуд перетворити Україну на Країну Регіонів! Але саме проти цього Українці вийшли на Майдан! У боротьбі саме з цим ворогом квіт нації складав голови на Майдані, а тепер – на російсько-українській війні!!!
Другим кроком стало офіційне невизнання факту початку російсько-української війни (розв’язаної споконвічним ворогом України – російським імперським окупантом) шляхом впертого використання терміну "антитерористична операція" (АТО) замість "війна" й, як наслідок, відсутність дієвих заходів для перемоги над навалою російських окупантів:
а) нездійснення практичних заходів для відновлення Збройних Сил України на якісно новому підґрунті;
б) небажання сформувати фаховий Український Генштаб, здатний розробити й здійснити ефективну військову операцію;

в) незапровадження військового стану;

г) нездійснення загальної мобілізації;

д) непереведення економіки на військові рейки.
Здійснення політики "не спровокувати агресора!" у 1941 р. себе не виправдало...

Третім кроком стало посягання Порошенка на територіальну цілісність та державний устрій України шляхом внесення до Верховної Ради таємного антиконституційного законопроекту "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей", яким передбачається:

а) прихована федералізація України, яка передбачає отримання федеральних повноважень (див. ст. ст. 6-9) невизначеною (див. ст. 1) частиною території двох областей, фінансування соціально-економічного розвитку яких здійснюватиметься за рахунок скорочення витрат на решту областей України;

б) узурпація влади особами, обраними на місцевих виборах, шляхом гарантування неможливості дострокового припинення їх повноважень (відповідно до ст. 5), а також гарантування безкарності будь-яких злочинів, вчинених терористам, ґвалтівникам, грабіжникам, рекетирам й воєнним злочинцям (ст. 3), з яких місцева влада буде сформована (ст. 9 й ст. 5);

в) надання особливого статусу мові окупанта (ст. 4), що фактично означатиме знищення української мови та культури, а, отже, й української нації, на окупованій території.

Таємність цього законопроекту полягає не лише у тому, що його не було оприлюднено, а у тому, що Порошенко вимагає від голови Верховної Ради підписати не той текст, за який проголосували депутати, а за якийсь текст із змінами, які з’явились вже після голосування й з якими не знайомі депутати.

Четвертим кроком стало намагання Порошенка офіційно визнати й гарантувати право на існування та активну антиукраїнську діяльність п’ятої колони шляхом внесення до Верховної Ради також таємного законопроекту "Про недопущення переслідування та покарання осіб-учасників подій на території Донецької та Луганської областей". В усьому світі п’ята колона розглядається як щось таке примарне, що нездатне вплинути на визначення воєнної доктрини держави, її оборонного фінансування чи принципів формування війська. Але то – у цивілізованому світі!..
одна країна не знає такої ганьби: п’ятисотрічне панування промосковської антиукраїнської сили надійно забезпечує колоніальну залежність України від споконвічного ворога – Російської Імперії. Цим кроком, Порошенко намагається продовжити ганебну практику, започатковану ще Ющенком, щодо гарантування безкарності діяльності злочинців національного масштабу шляхом оголошення амністії без винесення відповідних обвинувачувальних вироків. Підсумком такої антиукраїнської діяльності у 2005 р. стала реанімація політичного мерця – партії регіонів, майже примусове повернення її членів, що втекли за кордон, й штучне створення з неї опозиції на противагу першому українському урядові на чолі з Ю. В. Тимошенко.

3. Весь цивілізований світ активно пропагує гасло "Ми не ведемо перемовин з терористами!". Офіційно визнавши "ЛНР" й "ДНР" терористичними організаціями, Порошенко не лише веде з ними перемовини, а й укладає угоди та домагається зміни чинного законодавства України для легалізації цих організацій шляхом поширення правового поля України на їх діяльність!

4. На Майдані 2013-2014 р. р. режим Януковича винищував квіт української нації з метою залякати українців. Режим Порошенка продовжує винищення квіту нації в АТО завдяки проведенню бездарної, суто піхотної операції, у якій:
а) українську піхоту (яка там перебуває, здебільшого, без протитанкових засобів) оточує бронетехніка Збройних Сил РФ й безкарно розстрілює;

б) артилерія Збройних Сил РФ з території РФ безкарно обстрілює позиції українських військ, яким віддано наказ Верховного Головнокомандувача про заборону відкривати вогонь у відповідь.

Ми стверджуємо, що патріоти України свідомо винищуються режимом Порошенка, й особисто Порошенко зацікавлений у якомога більшій кількості втрат Українського народу на російсько-українському фронті з єдиною метою: аби не було кому збиратися на Майдан 2014-2015 р. р. А якщо й зберуться – щоб легко було розігнати.

Такий висновок ми ґрунтуємо на небажанні Порошенка звільнити начальника Генштабу Муженка лише через те, що останній є ідеологом операції, внаслідок якої площа зони АТО зменшилася на 3/4. Звісно, така позиція не витримує жодної критики з огляду хоча б на те, що ситуація на фронті вже давно докорінно змінилася й українська піхота воює не проти піхоти "народного ополчення ДНР", а проти бронетанкових з’єднань регулярних військ РФ.

Погіршення ситуації на фронті ніяк не сприяє появі наказу про негайну розконсервацію усієї наявної бронетехніки, артилерії, авіації й передачу її на передову. Військові склади – забиті, техніка – гниє, а Порошенко разом з міноборони й Генштабом наполегливо створюють міф, що у нас немає чим воювати! Приклад – склади у ВЧ А 4552 (смт. Оржів, Рівненська обл.).

5. Призначений Порошенком, міністр оборони Гелетей продовжує кропітку й наполегливу працю із знищення Збройних Сил України, розпочату багатьма його попередниками. Навіть в умовах активних бойових дій, міністр оборони не спромігся на належному рівні забезпечити потреби фронту. Ситуація докорінно змінилася, коли за справу взялися волонтери: армія забезпечується перш за все завдяки добровільним пожертвам українців через волонтерські структури. Натомість на рахунках міноборони осіли величезні кошти, які міністерство не бажає витрачати за прямим призначенням.

Обуренню громадськості не було меж, коли командувач Сухопутних військ Збройних Сил України, генерал-лейтенант Пушняков, під час міжнародних військових навчань "Репід Трейдент-2014" дозволив собі заявити про те, що важливість й необхідність волонтерської допомоги армії є брехнею, оскільки міноборони цілком забезпечує потреби армії. Реакції на ці слова немає ні від Гелетея, ні від Порошенка.

Міністерство оборони через підприємства Державного концерну "Укрборонпром" та його посередників, замість забезпечення фронту сучасним та новим озброєнням, здійснює величезний його розпродаж на внутрішньому ринку: від АКМ до Мі-8. В умовах війни, особисто Порошенко (як президент й Верховний головнокомандувач), особисто Яценюк (як голова уряду), особисто Гелетей (як міністр оборони) мусили б припинити ці ганебні дії. Але вони у цьому, схоже, особисто фінансово не зацікавлені!!!

Народна Рада м. Запоріжжя та Запорізької області стверджує: аби наша рада й національно свідомі запорожці не докладали усіх можливих й неможливих зусиль до ремонту й розконсервовування техніки для потреб 55 артбригади (ВЧ 1978), то цей підрозділ ніколи б не виїхав до зони АТО. Ми наполягаємо: у виконанні цих ремонтних робіт не зацікавлені ні міноборони, ні запорізька облдержадміністрація, голову якої призначив Порошенко! І лише нам, українцям, які зустрічатимуть російського окупанта із зброєю в руках, це потрібно...

Відповідно до стандартів НАТО, міністром оборони мусить бути цивільна особа. Під час війни, міністр оборони – це антикризовий менеджер, який відповідає за тилове забезпечення фронту. Зважаючи на прагнення України відповідати стандартам НАТО й ту небезпеку для держави, яку становить міністерство оборони, найліпше з обов’язками міністра оборони впорається волонтер, який за півроку вже де-факто став фахівцем з тилового забезпечення.

6. Порошенко, міноборони й уряд не поспішають вкладати державні кошти в український ВПК, воліючи віддати їх іноземним державам за аналогічне озброєння, що випускається національним товаровиробником: від надсучасної бронетехніки до високоточної зброї. Натомість навипередки наполягають на необхідності вкладання мільярдів євро у побудову стіни уздовж російсько-українського кордону, наводячи у приклад Ізраїль. У той час, як усе прогресивне людство контролює кордон за допомоги супутникових систем (набагато ефективніших в плані підвищення обороноздатності держави й дешевших), в Україні створюють наймасштабніший проект у світі з розкрадання державних коштів! Саме цим, мабуть, й пояснюється відсутність заперечень з боку українських чи світових (окрім російських – із зрозумілих причин) екологічних установ. Адже побудова цієї стіни нанесе невиправної шкоди екосистемі України.

7. Кожне призначення нового голови Нацбанку супроводжується штучним завищенням курсу долара внаслідок метаспрямованої політики Нацбанку (на догоду тому чи іншому олігарху). Голова Нацбанку Гонтарєва не стала винятком: внаслідок свідомих дій НБУ на знецінення гривні, курс долара стрімко поліз вгору, чим було завдано невиправної шкоди економіці.

Підбиваючи підсумки діяльності Порошенка на посаді президента України, Народна Рада м. Запоріжжя та Запорізької області висуває

Ультиматум чинному режимові:

1.Негайно розконсервувати усю наявну бронетехніку з метою її відправки на російсько-український фронт.

2.Негайно передати на російсько-український фронт усю наявну дієздатну бронетехніку (у першу чергу – нову) з метою переформатовування суто піхотних загонів (які зараз переважають на фронті) на мотострілецькі з’єднання: піхота мусить воювати на бронетехніці, а не на КамАЗах!

3.Негайно розпочати повну мобілізацію. Для ефективного здійснення як оборони, так й наступальних операцій, за формування з числа мобілізованих нових з’єднань замість суто піхотних підрозділів формувати мотострілецькі батальйони.

4.Через нездатність планувати й керувати військовими операціями, весь склад Генштабу розжалувати в рядові й відправити на фронт, в окопи. Призначити на ці посади бойових офіцерів, що брали безпосередню участь у боях на російсько-українському фронті. У разі необхідності, негайно присвоїти цим офіцерам звання, достатні для обіймання цих посад.

5.Негайно ліквідувати штаб АТО й покласти на Генштаб України розробку та здійснення повноцінної військової операції з метою звільнення України від російських окупантів. Склад штабу АТО розжалувати в рядові й відправити на фронт, в окопи.

6.Негайно звільнити міністра оборони Гелетея через невідповідність обійманій посаді й призначити на цю посаду одного з волонтерів, які найліпше проявили себе в АТО, безпосередньо забезпечуючи армію усім необхідним.

7.Верховний Головнокомандувач Збройними Силами України мусить негайно скласти повноваження через цілковиту некомпетентність й покласти виконання цих обов’язків на начальника Генштабу України.

8.Створити Ставку Верховного Головнокомандувача.

9.Ввести військовий стан (після виконання п. п. 1-8).
10.Законопроекти "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" й "Про недопущення переслідування та покарання осіб-учасників подій на території Донецької та Луганської областей" мусять залишитися саме законопроектами.

11.За брехню й некомпетентність у питаннях забезпечення Сухопутних військ негайно розжалувати у рядові їх командувача, генерал-лейтенанта Пушнякова, й відправити в окопи на оборону Донецького аеропорту.

12.Негайно звільнити голову Нацбанку Гонтарєву через некомпетентність.

У разі невиконання цих вимог, з 10.10.2014 р. Народна Рада м. Запоріжжя та Запорізької області на підставі ст. 5 Конституції України оголошує Порошенка нелегітимним президентом України й розпочинає пряму процедуру дострокового припинення його повноважень.

Голова Народної Ради м. Запоріжжя
та Запорізької області О. В. Ткаченко
Голова комітету з адміністративно-
політичного устрою України
Народної Ради м. Запоріжжя
та Запорізької області М. П. Чорнобородов